حقایق کمی شناخته شده درباره طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

در دنیای امروز با توجه به سهولت در خرید آنلاین ، طراحی سایت فروشگاهی را می توان جایگزینی مناسب برای خرید حضوری دانست. از این رو طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان از مهم ترین گام های موجود در جهت ارتقا یک کسب و کار دانست.

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

از طریق یک فرآیند یکپارچه، تیم ما وب سایت را به هاست متصل می‌کند تا در فضای نت توسط همه قابل دیدن باشد.

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

بعد از ایجاد فهرست سایتتان، حال باید برگه‌های سایت را به فهرست بیافزایید. برای انجام اینکار برگه‌هایی که در بخش های قبلی آن ها را ساخته اید، انتخاب کرده (در سمت راست صفحه) و دکمه افزودن به فهرست را بزنید.

آیا بهینه سازی و سئو سایت برای فروشگاه اینترنتی هم انجام میشود؟ تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

اگر می‌خواهید، سفارش خدمات طراحی سایت با وردپرس بدهید. می‌توانید از طریق این لینک، به کارشناسان تیم ما، انتظارات و ویژگی‌های مدنظر خود را اعلام کنید.

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

زیرا این تصمیم بدان معناست که شما کسی هستید که به فکر رشد کسب‌وکار خود بوده و برای آن چشم‌اندازی در نظر گرفته است.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

خدمات طراحی سایت طراحی سایت شرکتی قیمت طراحی سایت شرکتی

از طرفی، اکثر قالب‌هایی که به عنوان رایگان در وب ارائه می‌شوند، نال شده و کد شکسته هستند. داشتن کد مخرب در قالب، سایت شما را نابود می‌کند.

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.
با گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

اگر بخواهیم همه دلایل ادامه مطلب اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

برای انجام اینکار به قسمت برگه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و یک برگه با نام وبلاگ اضافه کنید. سپس به قسمت تنطیمات پیشخوان بروید و در بخش خواندن صفحه برگه نوشته را بر روی وبلاگ تنظیم کنید.

اگر بتوانید از فوتر سایت به عنوان یک اهرم استفاده کنید به مرور نرخ تبدیل سایت افزایش خواهد یافت چرا که او با کمترین دردسر می‌توانید به صفحه مورد نظر خود هدایت شده و یا شما ارتباط برقرار کند. در ضمن با افزایش اطمینان مشتریان به فروشگاه طبیعتاً امکان سفارش محصول افزایش خواهد یافت.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها :

بزرگترین و معروفترین این نوع فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی در ایران را میتوان سایت دیوار نامید.

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل کلیک کنید پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

در واقع بعد سایت منبع از پیاده سازی کامل سایت مبتنی بر اصول کامل سئو، نحوه کار با پنل سایت توسط کارکنان این مجموعه به مشتریان آموزش داده می شود.

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با طراحی سایت آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها و انتظارات شما اقدام می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

Report this wiki page